Autor |
Wiadomość |
Kenhill
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ułanowo/Wlkp |
|
|
|
Niestety mam, lecz wtedy rozkręcam czyszczę i smaruję, lecz planuje się tego problemu na stałe pozbyć, mianowicie zamiast dziadowskich tulejek włożę łożyska maszynowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:50, 04 Gru 2010 |
|
|
|
|
wojtek11
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Może zmieni ramę zamiast się tak bawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:00, 07 Gru 2010 |
|
|
Kenhill
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ułanowo/Wlkp |
|
|
|
Na ramę trzeba miec dużo hajsu, a na porządnego fulla minimum 1500/2000 czasami sie trafi okazja z damperem, taki 120/130 skoku by mi styknął ale na jakiś dobrym systemie, typu equilink z Felta wg mnie to najlepszy system zawieszenia, lecz vpp też pewnie niczego sobie Kasy nie mam więc kombinuje ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:17, 12 Gru 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|