Forum www.roweromania.fora.pl Strona Główna www.roweromania.fora.pl
forum rowerowe
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[Kenhill]Kross SFX 700
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.roweromania.fora.pl Strona Główna » XC/AM/Enduro Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[Kenhill]Kross SFX 700
Autor Wiadomość
Kenhill




Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ułanowo/Wlkp

Post [Kenhill]Kross SFX 700
Rama: Kross SFX 700
Damper: Kind Shock 504
Kierownica: Kore 680mm
Mostek: Truvativ Hussefelt 40mm
Gripy: Pivit, skręcane
Sztyca: Wheeler 350mm
Siodełko: Iscaselle Mod 4021
Stery: PRO mt-11
Amortyzator: Sr Suntour XCR 130mm
Korba: Truvativ Hussefelt Howitzer 22/32/42
Suport: Truvativ Howitzer XR
Pedały: VP-559
Manetki: Shimano Alivio SL-M410
Przerzutka przednia: Shimano Deore LX FD-M570
Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M531
Hamulec przód: Avid Juicy 3 160mm
Hamulec tył: Avid Juicy 3 160mm
Kaseta: Shimano HG-40 8
Łańcuch: KMC Z82
Koło przód:
- piasta Novatec DO SB-41
- szprychy Sapim Leader Black
- obręcz Dartmoor Trixie
- dętka Accent
- opona Panaracer Cinder 2.1
Koło tył:
- piasta Novatec DO SB-42
- szprychy Sapim Leader Black
- obręcz Dartmoor Trixie
- dętka Accent
- opona Panaracer Cinder 2.1

Ramę "zakupiłem" od Hermana, zostało w niej wymienione zawieszenie dzięki czemu rama stała się sztywniejsza, zawieszenie mimo mitów w tej ramie pracuje całkiem dobrze, damper też wcale nie najgorszy, problemem nie jest nawet bujanie na asfalcie, które niwelujemy kilkoma obrotami i damper się blokuje. Najbardziej irytuje bujanie amortyzatora. Xcr'a planuje stuningować mianowicie założyć do niego tłumik od Duro E, mowa tu o tłumieniu powrotu, oraz jeśli była by taka możliwość tłumika z blokadą skoku, która na asfalcie na pewno się przyda. Najwytrzymalsza z tego wszystkiego jest chyba a raczej na pewno korba, wyglądem i wagą ( ok 1.4 kg z wkładem) nie daje nic do rzeczenia.Ogólnie rzec można że rower do trekingowych części po Downhillowe, kierować się miałem w kierunku AM/Enduro, lecz choroba nie pozwala. Jak każdy widzi nie jest to szczyt High-Endu jednakże ja jestem z niego zadowolony, fajnie się nim jeździ i myślę że długo mi posłuży. Proszę o opinię i komentarze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kenhill dnia Śro 22:49, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 4 razy
Pią 17:43, 02 Kwi 2010 Zobacz profil autora
artistbutcher
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Wrzuć jakieś fotki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:02, 03 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Herman22




Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Michalcza/Wlkp

Post
No właśnie ziom i nie pitol, że słaby bo zawiecha na dziurach piknie działa. W końcu rama po mnie to coś już daje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:51, 04 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kenhill




Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ułanowo/Wlkp

Post
Obiecane Fotki, jednak nadal bez blatów, Lewy troszkę się ociąga z wysyłką ale cóż trzeba czekać.
[link widoczny dla zalogowanych] Tutaj mój pomykacz oraz Funbike Hermana.
[link widoczny dla zalogowanych] Widok z ambonki na której już nie ma szerszeni:D
[link widoczny dla zalogowanych] "Jedziemy tędy" ale w końcu dla hardcorów świat należy.
[link widoczny dla zalogowanych] Masz moje błogosławieństwo... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kenhill dnia Pon 22:38, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Pon 22:37, 05 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Herman22




Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Michalcza/Wlkp

Post
3 zdjęcie nie oddaje tego jak ta droga naprawdę wyglądała. To był kawałek koszmaru, ogólnie to ładny kawałek jechaliśmy przez las szukając z niego wyjazdu. Dystans skromny, bo tylko 22km, ale od czegoś trzeba ten sezon zacząć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:46, 05 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kenhill




Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ułanowo/Wlkp

Post
Szukaliśmy? nie moja wina że z rowu zrobiła się mini rzeczka oraz, że wycięli tam kawałek lasu, ale w sumie lepsze to niż asfalt bo jak my to mówimy asfalt jest "FU".


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:50, 05 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wiktor_Szumasta




Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ogolnie rowerek wyglada wpozo jedynie mostek bym zmienil na jakis z mniejszym wziosem i krotszy troszke.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:43, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kenhill




Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ułanowo/Wlkp

Post
Mostka to nie mogę przeżyć, przydał by się np hussefelt 40mm, rama duża więc krótki mostek w sam raz, lecz przy takim mostku brakło by z przodu skoku, wyjściem jest podniesienie xcr'a lub zmiana amorka na którego kasy nie mam:(
Zobaczcie jak on by wyglądał z krótkim mostkiem, tzn wyglądał tak gdy miał go Herman Razz
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kenhill dnia Śro 17:39, 14 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 17:35, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wiktor_Szumasta




Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
A co ma mostek do skoku amorka? Wedlug mnie tak lepiej chociaz 40mm to znowu przesada w druga strone troche. Tak 70 albo 100 bylo by ok tylko bez takiego duzego wzniosu jak tamten. A jak amor za niski to rozkrec i patent z nakretkami zrób. Co prawda nie zmieni to skoku ale tam o te 0,5cm bedzie wyzysz i raczej na wytrzymalosci tez nie straci. Chociaz z xcr to cholera wie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:51, 14 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Kenhill




Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ułanowo/Wlkp

Post
Aktualną specyfikacje macie w pierwszym poście. Kupiłem komplet Juicy,, jednak w razie gdy 160 mm z przodu będzie za słaba wleci 180, oraz mam obawy czy Trixie da rade, chociaż moje obecne Alexrims X2100 dawały to te tez chyba powinny. Myślałem nad Raiderami, ale po pierwsze za szerokie, opona za bardzo by sie rozkładała, a po drugie Trixie jest nieznacznie lżejsza, chociaż w przypadku tego roweru o wadze lepiej nie wspominać, no chyba, że nie sprzedam tych kół to z przodu zmienię tylko piastę a z tyłu piastę i sprzychy, będzie to opcja bardziej budżetowa, której bardzo chciałbym uniknąć.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:51, 21 Lip 2010 Zobacz profil autora
Kenhill




Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ułanowo/Wlkp

Post
Wielkie zmiany a mnie tu dawno nie było, obecna specyfikacja:

Rama: Kross SFX 700
Damper: Kind Shock 504
Kierownica: Kore 680mm
Mostek: Truvativ XR 75mm
Gripy: Octane One
Sztyca: Wheeler Comp 350mm
Siodełko: Iscaselle Mod 4021
Stery: PRO MT-11
Amortyzator: Rock Shox Tora 302 U-Turn 85-135 mm
Korba: Truvativ Firex 31 44/32/22
Suport: Giga X Pipe XR
Pedały: Wellego
Manetki: Shimano Deore SL-M530
Przerzutka przednia: Shimano Deore LX FD-M570
Przerzutka tył: Shimano SLX RD-M662
Hamulec przód: Avid Juicy 3 160mm
Hamulec tył: Avid Juicy 3 160mm
Kaseta: Shimano LX CS-M580
Łańcuch: Sram PC-971
Koło przód:
- piasta Novatec DO SB-41
- szprychy Sapim Leader Black
- obręcz Alexrims X2100
- dętka Accent
- opona Panaracer Cinder 2.1/Maxxis Crossmark 2.1 Kevlar
Koło tył:
- piasta Novatec DO SB-42
- szprychy ST Champion Silver
- obręcz Alexrims X2100
- dętka Accent
- opona Panaracer Cinder 2.1/Maxxis Crossmark 2.1 Kevlar

Licznik: Sigma BC 509

Najbliższe zmiany to hamulce na set Klamki SLX i zaciski Deore M535 lecz dopiero jak sprzedam juicy i będzie hajs na tarcze XT na alu pająku. Sprężyna w amorku na miękką lub tłumik na powietrzny, Obręcze jak widać zostały te co były, zabrakło funduszy, Napęd cały uległ zmianie trafiła się mega okazja i założyłem cały nowy i mam spokój, tylko niestety suport wysiadł, źle splanowana mufa:( wiec trzeba zakupić nowy, Poza tym zastosowałem ultra light-mody, niebieskie dystanse i top cap Tokena, oczywiście nie dla wagi tylko dla koloru Very Happy No i to wszystko zdjęcia dam jak zrobię lub jak Shimanowskie heble zamontuje.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:23, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wiktor_Szumasta




Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
zobaczymy jak bedzie wygladal, czesciowo spoko tylko do mnie jakos ta rama nie przemawia wygladem, nadrabia chociaz praca?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:38, 24 Lis 2010 Zobacz profil autora
wojtek11




Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Wsadź jakieś zdjęcie tego roweru.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:05, 26 Lis 2010 Zobacz profil autora
Kenhill




Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ułanowo/Wlkp

Post
Zdjęcia będą jak założę nowe heble, albo prędzej, poza tym jest to tani full który na prawdę pracuje, i wykorzystuję pełnie skoku, po wymianie tulejek na maszyny w zawiasie i może damper na powietrzny jak i tłumik w amorku będzie wiele lepiej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:43, 27 Lis 2010 Zobacz profil autora
wojtek11




Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Nie masz problemu ze skrzypieniem na wahaczu?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:14, 27 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.roweromania.fora.pl Strona Główna » XC/AM/Enduro Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin